16 apr. 2010

Set A0157 -vandut







Am gasit la unul din furnizorii mei de materiale niste margelute absolut delicioase de jasp fosil. Acum imi pare rau ca nu am luat mai multe. M-am gandit foarte mult ce sa fac cu ele, am incercat mai multe variante, si combinatia asta a iesit castigatoare. Imi place la nebunie cum a iesit, este foarte elegant.

Set format din colier , bratara, cercei, handmade unicat!!! Este realizat din margele din polimer realizate manual de mine cu tehnica millefiori, lacuite pentru luciu si rezistenta mai mare, margele din pietre semipretioase fossil jasper, spacere metalice argintii, margele argintii.
Colierul si bratara sunt insirate pe sarma siliconata, rezistenta, si sunt dotate cu inchizatoare in forma de S, realizate manual.
Nu se vinde separat, eventual se poate reproduce partial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin