5 oct. 2010

GATA PAUZA

Chiar nu m-am gandit ca va fi chiar asa de lunga aceasta pauza, dar din pacate nu tot timpul se intampla lucrurile cum vrem noi. Am reusit sa ne mutam cu succes, sa-mi organizez un mic coltisor unde pot lucra, am reusit sa despachetez toate lucrurile mele asa ca pot lucra linistita. Defapt eu lucrez deja de cateva zile, multe proiecte noi, doar ca nu am reusit sa le termin pe toate. Asa ca de maine incepand voi incepe sa le asamplez si sa le postez pe blog. Sper sa va placa!!!

Si surpriza cea mare, de care multi stiu deja, dar pentru cei care nu sunt in clar cu toate noutatile... va dau un mic indiciu...




Da... vine bebe, o fetita acum in varsta de 24 de saptamani, care se va naste in mijlocul lui ianuarie.

13 comentarii:

  1. sa va traiasca, sa fiti sanatoase amandoua si sa va bucurati de minunea mica. astept cu nerabdare sa vad ce proiecte vei finaliza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!! Sa dea Dumnezeu sa ai o fetita frumoasa si sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitaaari!!! Ma bucur sa aflu ca astepti o fetita!! Sper sa-ti mosteneasca dragostea pentru frumos si sa fiti cu totii sanatosi! Te pup! Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  4. De cate ori vad o burtica de viitoare mamica ma emotionez foarte tare, pentru ca retraiesc sentimentele si emotiile pe care le-am avut in perioada aceea, minunata! Sa va dea Dumnezeu multa sanatate amandurora, tie o sarcina si o nastere usoara si aripi sa zbori peste timp (sau asa sa simti), sa-ti tii mai repede comoara in brate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!Sa te bucure D-zeu de minunea ta.Ti-am admirat mereu lucrarile postate pe blog (chiar daca eu nu fac bijuterii)si imi place ce faci.Ai mult talent si imaginatie.Spor in continuare!Elena

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari .
    :P ce burtica simpatica ai

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!!!! Sarcina usoara si bebelina sanatoasa si mancacioasa iti doresc!
    Mi-ai facut "pofta" de inca un bebe...
    Spor la treaba si in tot ceea ce faci!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari!! Multa sanatate la amandoua!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superba burtica, cu o minunata gagalice inautru ! Sa va ajute Domnul sa aveti o nastere usoara frumoasa, sa va dea multa sanatate ! As fi putut sa jur ca e fetita. Va fi o minunata de fetita iubitoare de frumos, care va straluci cu bucurie mai tare ca nestematele ! Va imbratisez cu mult drag ! Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  10. Pup burtica si piticuta mica.Sa fiti fericiti si sa nasti usor si sa fie sanatoasa si...tot binele din lume.Si fetita mea trebuia sa se nasca pe 17 ianuarie si s-a nascut pe 5, asa ca ai grija ca fetele sunt grabite.OXIGEN(CDB)

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari!
    Sa va traiasca mogaldeata, sa fie sanatoasa, iubita , implinita , alaturi de voi! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari!
    Burtica ta este cea mai frumos cadou.Eu nu am fotografii cu burtica mea iar acum cand baiatul meu are 15 ani as fi vrut sa imi vad burtica .....

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin