15 iun. 2011

Set brown filigree







Set UNICAT realizat din polimer, tehnica filigree. Setul este alcatuit din colier, cercei, bratara si brosa. Acest set nu este de vanzare, apartine colectiei personale, este setul in care mi-am botezat fiica, asa ca are si o incarcatura sentimentala.
In schimb pot realiza ceva asemanator, la comanda, in orice combinatii de culori si diferite forme. Pentru detalii va rog sa ma contactati prin email.


Acest set a fost ales de catre "Polimer Clay Romania" , lucrare a saptamanii. (nr4) Si trebuie sa marturisesc ca sunt foarte mandra.

3 comentarii:

  1. Multumesc, adevarul este ca este una din cele mai bune lucrari ale mele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superb. te urmaresc de mult timp, si pot spune ca esti o "muza" pentru mine. eu nu am ajuns la performantele tale, dar continui sa ma perfectionez.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin