1 aug. 2011

articol

Azi a aparut un interviu cu mine pe BRESLOG. Pana acum au aparut mai multe articole si interiuri cu si despre mine, dar parca de asta am fost cea mai emotionata.


Ar cam trebui sa adun toate articolele intrun post pe blog, asa ar fi frumos din partea mea, asa-i???

Pana atunci alte noutati.... in septembrie se anunta un eveniment foarte important pentru handmade-ul din Arad, detaliile nu sunt publice inca, asta a fost doar o informatie pe sub mana. De indata ce vor fi toate detaliile puse la punc, veti fi primii anuntati.

Am fabricat mai multe noutati, multe din sarma, doar ca trebuie sa le pozez intr-o zi, am facut cateva cane floricele din polimer si un fluture doar mai trebuiesc intinse, si .... dupa doi ani in care mi-am propus, si am tot amanat, dupa multe planuri si planificari, dupa ceva material stricat ca bineinteles nu a iesit de prima data.... am terminat cane cap de mort. TA-TA.... si culmea este ca a si iesit bine. Asa ca incep si o colectie rock/goth :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin