2 sept. 2011

I MADE THIS Elefant



In luna Septembrie ne pregatim de handmade.
”I MADE THIS!” editia a V-a...

Editia ELEFANT!!!


Elementele inedit:
2 x locatii
2 x weekend-uri
2 x evenimente consecutive pentru care s-au pregatit surprize, tombole si concerte in aer liber.

In primul weekend 9-10 sept (vineri si sambata) ne gasiti la Nova Casa Design in Piata Avram Iancu, la o expozitie cu vanzare, intr-un ambient linistit si familial, usor accesibil din toate punctele de vedere.

Apoi, in weekendul 16-18 Septembrie va asteptam la un eveniment care va avea loc la Armonia Center Arad. Pe langa traditionalul targ de artizanat si manufactura , va asteptam si la un challenge in care vor concura formatii din Arad intr-un" BANDS BATLE". Formatii locale vor aparea pe scena intr-un duel in care castigatorul va avea parte de un premiu special - promovarea profesionala a bandului.

Impreuna cu organizatorii WWMP va asteptam cu mare drag la ambele locatii , pentru o barfa, voie buna si distractie.
Va rog frumos sa dati mai departe informatia. Alte detalii gasiti:
Organizatori , Facebook, al meu Facebook


PS: am pregatit multe lucruri noi :)

Un comentariu:

  1. Bună, mi-am "revitalizat" blogul prăfuit de trecerea timpului şi efectuez un nou sondaj. Mi-ai fi de ajutor dacă ai intra pe deealexx's blog şi ai vota răspunsurile tale. Mulţumesc mult şi spor la blogging!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin