3 apr. 2012

Concurs saptamana 1

De cand exista Andrea.Z Style nu am organizat niciodata nici un fel de concurs, desi am planuit de mai multe ori. Vroiam sa o fac la fiecare aniversare al blogului si implicit al "Andrea.Z Style" dar tot timpul a intervenit ceva. La fel si in acest an, aniversarea de 3 ani ar fi fost in martie dar nu mi-a iesit ce am vrut sa fac si a trebuit sa aman putin.
Si pentru ca aprilie este o luna putin mai speciala pentru mine, fiind ziua sotului meu, ziua mea, ziua mea de nume (calendarul catolic) si sarbatorile pascale, am decis sa organizez un mega concurs, sau mai bine zis niste concursuri, give away, pe toata durata lunii aprilie. Am pus la bataie mai multe bijuterii si multe surprize.

Concursul incepe azi, 3 aprilie, de ziua de nastere a sotului meu.

Evenimentele se vor desfasura pe FaceBook, pe pagina oficiala Andrea.Z Style

Si pentru ca este primul meu concurs, as dori ca premiile sa fie in ordinea in care m-am indragostit de materiale si de tehnici, primul a fost polymer clay, adica Fimo cu tehnica millefiori, asa ca pun la bataie acest minunat set, pandantiv si cercei. Ce trebuie sa faceti pentru el???

-dati LIKE la pagina si SHARE la concurs
-raspundeti la intrebare, enumerand in ordinea preferintelor.
" Ce fel de bijuterii preferati : cercei, bratari, coliere, pandantive, inele, brose? "

Castigatorul va fi ales de random.org in data de 10 aprilie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin