29 mar. 2010

Ear Cuff A0150





Ear cuff (bratara pentru ureche) realizat din sarma argintata si o libelula metalica.

Inca din adolescenta mi-a placut sa le port, am avut foarte multe, de prin lume adunate, pentru ca la noi bineinteles nu se gaseau. Intr-o zi, cand cautam ceva in cutiuta mea cu bijuterii, am dar de una din ele, si mi-am pus-o in ureche. Si pentru ca este ultima pe care o mai am, m-am gandit sa incer sa-mi fac, poate reusesc, si am reusit.
Al meu este in ureche de aproape doua saptamani, este extraordinar de comod, si de spectaculos, toata lumea ma intreaba de el. Mai am facute cateva modele doar ca nu am apucat sa le pozez(daca nu le dau la targ)

Dimensiune reglabila.
Pretul este de 12.00 lei

2 comentarii:

  1. Buna, Andreea, caut de ceva vreme cercei tip ear cuff si modelul tau imi place enorm. As vrea sa cumpar vreo doua-trei bucati, daca mai ai (pentru mine si prietenele mele). Te rog frumos :)

    Mikha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie-mi te rog pe adresa de email : andreaz_style@yahoo.com si rezolvam problema :)

      Ștergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin