11 mar. 2010

Martisoare









Stiu ca nu am mai postat nimic de ceva vreme dar am fost putin bolnavioara, plus am avut cateva comenzi de facut si nu am mai apucat sa fac prea multe noutati. Promit ca voi recupera in viitorul apropiat mai ales ca am o foarte multe idei noi.
Desi mi-am propus sa nu fac martisoare anul acesta, din mai multe motive, am facut totusi cateva bucati pentru prieteni si familie. Mi-au iesit mai bine decat mi-as fi imaginat, si au fost foarte apreciate. Am cateva idei pentru anul viitor, dar trebuie sa le desenez ca altfel le voi uita pana atunci.
Intre timp vine primavara (cica), eu trebuie sa creez tema de primavara pentru mai multe concursuri diferite si nu am inspiratie. Afara ninge asa ca nu ma mir ca nu ma pot gandi la primavara :))

Un comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin