31 ian. 2012

Cercei soutache S0001










Neaparat trebuie sa fac o mica introducere la ce urmeaza, pentru ca am impresia ca m-am indragostit. Marea dragoste se numeste "soutache". Pana acum ati vazut cateva piese, au fost doar o incercare a tehnicii. Am mai lucrat cateva piese intre timp, care urmeaza sa fie postate, si cred ca mi-am gasit menirea in handmade. Bineinteles ca voi mai lucra si cu polimer si cu sarma, doar ca am gasit o tehnica care imi cade foarte bine la mana.
Si sunt atat de incantata incat ii dedic o serie noua, adica voi incepe cu litera "S" si incep numerotarea cu "1".



Cercei cu surub realizati cu tehnica soutache, din fir sutas alb/argintiu/rosu, perla sticla rosie, opalit, brioleta sticla imitatie opal, margele metalice argintii. Spatele este piele ecologica de culoare alba.
Dimensiuni: 3 cm

Detalii cu pretul si disponibilitate gasiti in oricare din magazinele mele de pe CDB'S, CRAFTY, BRESLO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin