31 ian. 2012

Pandant A0239






Am cam ramas in urma cu postarile pe blog si in magazine, am foarte multe lucruri facute si nepostate, asa ca zilele astea imi voi dedica timpul reactualizarii. Multe din ele au fost facute inca anul trecut, chiar si in toamna, pe care am uitat sa le postez. Asa ca acum trebuie sa ma pun pe treaba.


Incep cu un pandant facut pentru un concurs, cu tema faux stones, este o imitatie de jasp din polimer, cu sarma argintata NT (nu se oxideaza) . Nu este lacuit, este doar slefuit si lustruit foarte bine, pana seamana cu o piatra naturala.
Dimensiuni: donut polimer 4 cm, lungime totala, 6.3 cm

Acest pandant se poate achizitiona in oricare din magazinele mele de pe Breslo, Crafty sau CDB'S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin