3 feb. 2012

Colier soutache S0007 * Green Heart*









Acest colier are o mica poveste, nu foarte interesanta. Pentru ca se apropie Valentine's Day, si pentru ca am cateva inimi de diferite dimensiuni si forme, din pietre, m-am gandit sa fac cateva pandative din sarma si piatra. Am si desenat cateva modele sa am o vaga idee ce as putea scoate din ele. Doar ca intamplator se aflau langa mine snururile de soutache, si din joaca am inceput sa caut culorile potrivite pentru piatra, si sa ma gandesc cam cum l-as face. Si pana sa-mi dau seama ce vreau sa fac, deja piatra a si fost montata pe fetru si prima tura de snur a si fost fixata. Problemele au inceput cand nu am stiut cum as vrea sa-l continui, am facut si desfacut, pana la urma asta sa ales din pandativul cu sarma.

Colier soutache, realizat din snur sutas, inima jasp mare de 5 cm, margele jasp 6mm, margele toho de 11 si de 8, margele sticla presata, perle de apa dulce de 10 mm. Inchizatoarea este toggle in forma de inima. Spatele este cusut cu piele ecologica.
Dimensiuni:
- lungime centru 10.5 cm
- latime centru 9 cm
- lungime colier 40 cm

Detalii cu pretul si disponibilitate gasiti in oricare din magazinele mele de pe CDB'S, CRAFTY, BRESLO.

Un comentariu:

  1. Wowwwww!!! Este splendid! Cat talent...cata pasiune...cata munca!!! Felicitarile mele sincere Andrea si sa nu te opresti niciodata din practicarea acestui mestesug pentru ca, ai niste maini de aur! :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin