7 feb. 2012

Set Soutache S0009 - Golden Shadow

Am descoperit pe Facebook un concurs minunat, candva prin decembrie. Mi-a zambit pentru ca deja facusem cateva perechi de cercei si am ajuns la concluzia ca imi place tehnica. Asa ca m-am pus pe desenat si proiectat. Acest desen a fost printre primele desenate. Mai am cateva, dar pe acelea nu vi le arat doar cand vor fi bijuterii din ele :)



Apoi, cand am stiut in mare , ce vreau sa fac, mi-am dat seama ca voi gasi foarte greu cabosoane care sa fie potrivite ca si cromatica pentru ce am eu de gand sa fac, asa ca m-am pus pe fabricat . Le-am facut din polimer, fimo, cu foita de aur, cu tehnica mocume gane. Sunt slefuite si lacuite. Initial vroiam sa le fac cu rasina, dar am fost destul de presata de timp, asa ca nu am mai apucat. Poate data viitoare :)



Am inceput cu cerceii, si, in mod teoretic as fi vrut sa fotografiez amanuntit procesul de lucru, doar ca, din pacate nu am reusit sa lucrez decat noaptea, cand toata lumea doarme. Si in lipsa de lumina si de spatiu de pozat, nu am mai reusit sa fac pozele respective :(

Am lipit cabosoanele pe fetru, ca sa pot lucra cu ele.




Si cam asta a iesit!






La colier, in mod teoretic trecerea de la crem deschis/ auriu, spre negru sa se faca mai treptat, dar dupa mult facut/ desfacut si iar refacut, am ajuns la asta. Nu asta a fost conceptul initial, dar sunt foarte multumita de rezultat. Am lucrat zeci de ore, si am crezut ca nu voi termina niciodata.

Colier statement soutache, realizat din snur suitas, cabosoane polimer tehnica mocume gane, margele toho de 11, 8, margele toho patrate, swarovski montees topaz, perle sticla, margele sticla presata, cristale fatetate de diferite dimensiuni. Spatele este cusut cu piele ecologica.

Dimensiuni colier:
- latime partea centrala - 10.5 cm
- lungime partea centrala - 8 cm
- diagonala partea centrala - 12 cm
- lungime desfasurata - aprox 37 cm + 6 cm lant de prelungire
Dimensiuni cercei:
- latime - 3.8 cm
- lungime fara tortite - 5.5 cm
- lungime cu tot cu tortite - 7.5 cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin