22 mar. 2012

Articol revista Atelierul

Stiti ca sunt uituca??? bineinteles ca stiti :D

Vroiam sa scriu despre acest articol in ziua cand a aparut dar m-am luat cu alte cele si am uitat. Acum vroiam sa o gasesc pe blog si am realizat ca nu am postat articolul. Sa-mi fie rusine!

Pe urma firului soutache cu Andrea Z




Ideea este ca ma simt foarte onorata de cate ori cineva se intereseaza de creatiile mele, de tehnicile pe care le folosesc, de materiale. Ma bucur ca mi-am gasit o noua dragoste si anume soutache-ul, dupa polimer si sarma, care deocamdata sunt usor neglijate, nu neaparat ca nu mai vreau sa aud de ele, ci mai mult din lipsa de timp. Stiu ca ma pland peste tot de lipsa timpului liber dar cine are copilas stie despre ce este vorba. Ma bucur doar ca am parte de un copil cuminte care doarme mult ca mami sa poata lucra.

Si daca tot suntem la discutii, daca totul merge bine in luna aprilie Andrea.Z Style isi va schimba look-ul, si cu ocazia asta pregatesc multe surprize. Toata treaba asta ar fi trebuit sa aiba loc acum, in martie cand blogul meu implineste 3 ani, dar din motive care nu tin de mine va trebui sa mai aman putin. Sper sa nu se mai amane si de data asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin