21 mar. 2012

Set sotache S0025








Am cameea de mult timp, dar niciodata nu am stiut ce sa fac cu ea. Acum i-am gasit o intrebuintare. Asa de mult imi place cum a iesit ca mai ca nu mi l-as pastra, doar ca nu am unde sa o port. Sunt de-a dreptul indragostita de cum este scos in evidenta argintiul de snurul negru, cum accentueaza fiecare miscare a firului. Imi este foarte ciuda ca nu am reusit sa redau cu pozele mele finetea colierului. Sunt sigura ca va innobila orice persoana care doreste sa o poarte si o va pune cu siguranta in centrul atentiei.


Set format din colier si cercei, realizati din snur soutache nergu si argintiu, camee rasina, monezi fatetate onix, tear drop onix fatetat, margele toho, perle sticla, margele sticla presata, briolete cristal fatetat. Cerceii sunt cu surub, foarte usori si comozi.
Spatele este piele neagra ecologica.
Dimensiuni:
Colier - lungime totala partea centrala 10.5 cm
- latime piesa centrala -partea de sus 10 cm
-partea de jos 6 cm
- lungime in jurul gatului 42 cm + 6 cm lant
Colierul sta comod la baza gatului.
Cercei - lungime 5 cm
- latime 2.5 cm

Detalii cu pretul si disponibilitate gasiti in oricare din magazinele mele de pe CDB'S, CRAFTY, BRESLO , sau pe email.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin